Napíšte e-mailovú adresu, pre ktorú chcete zobraziť nastavenie

Nastavte si svojho e-mailového klienta
Ľutujeme, adresa nie je v správnom tvare.
DNS záznamy domény nie sú smerované na WebSupport.
1

Pre aký operačný systém chcete e-mail nastaviť?

Windows
Mac
Linux
IOS
Android
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

GMail
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

Základný
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

Mail
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

Outlook 2007
Outlook 2010
Thunderbird
GMail
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

Mail
Outlook
Thunderbird
GMail
...
Iné
2

Akého e-mailového klienta máte?

Thunderbird
GMail
...
Iné
3

Nastavte si Outlook 2007 pre Windows

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Po otvorení Outlooku vyberte "Nástroje > Nastavenie kont".
2
Vyberte možnosť “Nové”.
3
Teraz zadajte svoje celé meno, e-mailovú adresu a heslo. Potom kliknite na tlačidlo "Ďalej".
4
Pokiaľ sú užívateľské meno a e-mail správne, konfiguráciu dokončíte kliknutím na tlačidlo "Dokončiť".
3

Nastavte si Outlook 2010 pre Windows

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Po otvorení Outlooku vyberte "Súbor > Informácie > Pridať účet".
2
Vyplňte názov e-mailového konta, e-mailovú adresu a heslo do schránky.
3
Následne kliknite na "Pokračovať".
4
Po načítaní údajov pre schránku kliknite na "Dokončiť".
3

Nastavte si Thunderbird pre Windows

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
V sekcii “Účty” kliknite na "Pošta".
2
Vyberte možnosť “Toto preskočiť a použiť moju existujúcu e-mailovú adresu”.
3
Vyplňte názov e-mailového konta, e-mailovú adresu a heslo do schránky. Následne kliknite na "Pokračovať".
4
Po načítaní údajov pre schránku kliknite na "Hotovo".
3

Nastavte si Mail pre Mac

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Stiahnite si tento konfiguračný súbor do počítača a spustite ho.
2
Kliknite na “Pokračovať”.
3
Znova kliknite na “Pokračovať”.
4
Vložte svoju e-mailovú adresu a heslo. Potom kliknite na “Inštalovať”.
3

Nastavte si Thunderbird pre Mac

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Po otvorení Thunderbirdu, vyberte Súbor > Nový objekt > Existujúci poštový účet.
2
V okne “Nastavenie poštového účtu” zvoľte názov e-mailového konta, e-mailovú adresu a heslo do schránky. Následné kliknite na Pokračovať.
3
Po načítaní údajov pre schránku kliknite na Hotovo.
3

Nastavte si Outlook pre Mac

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Po otvorení Outlooku vyberte "Nástroje" > "Účty".
2
Vyberte možnosť “E-mailový účet”
3
Vložte názov e-mailovej adresy v tvare “meno@vasaschranka.sk”. Do rovnakého okna tiež vložte heslo k schránke.
4
Do pola “Používateľské meno” vložte e-mailovú adresu. Ako typ zvoľte IMAP. Do pola “Server prichádzajúcej pošty” vložte imap.websupport.sk a zaškrtnite možnosť “Použiť SSL pre pripojenie”.
4
Do pola “Používateľské meno” vložte e-mailovú adresu. Ako typ zvoľte IMAP. Do pola “Server prichádzajúcej pošty” vložte imap.websupport.sk a zaškrtnite možnosť “Použiť SSL pre pripojenie”.
5
Do pola “Server odchádzajúcej pošty” vložte smtp.websupport.sk a zaškrtnite možnosť “Použiť SSL pre pripojenie”.
6
Po vyplnení údajov kliknite na Pridať účet
3

Nastavte si Mail pre iOS

Stiahnite si tento konfiguračný súbor a spustite ho.
0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Akonáhle je súbor stiahnutý, kliknite na tlačidlo "Inštalovať".
2
Kliknite na tlačidlo "Inštalovať teraz".
3
V prípade, že máte nastavené heslo, vyplňte ho.
4
Zadajte svoje meno.
5
Zadajte svoje heslo.
6
Kliknite na tlačidlo "Hotovo" a všetko je nastavené.
3

Nastavte si Thunderbird pre Linux

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
V sekcii “Účty” kliknite na Pošta
2
Vyberte možnosť “Toto preskočiť a použiť moju existujúcu e-mailovú adresu”
3
Vyplňte názov emailového konta, emailovú adresu a heslo do schránky. Následné kliknite na Pokračovať.
4
Po načítaní údajov pre schránku, kliknite na Hotovo.
3

Nastavte si základný klient pre Android

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
V e-mailovom klientovi vyberte možnosť “Nastavenia”.
2
Zvoľte možnosť “Pridať účet”.
3
Vyplňte e-mailovú adresu a heslo.
4
Ako typ účtu vyberte “IMAP”.
5
Do používateľského mena napíšte e-mailovú adresu a vyplnťe ďalšie údaje poľa screenshotu. Po vyplnení kliknite na “Ďalej”
6
Nastavte odosielací server podľa nasledujúceho screenshotu a kliknite na “Ďalej”.
7
Nastavenie e-mailového klienta ukončite kliknutím na tlačidlo “Ďalej”.
3

Nastavte si GMail

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Po prihlásení na stránke gmail.com prejdite do sekcie Nastavenia
2
V nastaveniach vyberte Účty > Pridať ďalšiu vlastnú e-mailovú adresu
3
Zvoľte možnosť “odoslať prostredníctvom websupport.sk serverov”. Ako používateľské meno zvoľte e-mailovú adresu vašej schránky. Pre úspešné posielanie emailov zo serverov websupportu je potrebné povoliť odosielanie správ zo zahraničia.
4
Kliknite na Odoslať overenie
5
Zadajte overovací kód, ktorý nájdete vo vašej schránke a kliknite na Overiť
3
Pomôžte nám a navrhnite e-mailového klienta, pre ktorého by ste chceli mať návod.
Nazabudnite tiež vyskúšať manuálne nastavenie spoločné pre všetkých klientov.
Ďakujeme, e-mail bolo odoslaný

Všeobecné nastavenia

0
Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky ( v tvare nieco@domena.sk ). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na posta.websupport.sk.
1
Nastavenie emailového klienta pre prijímanie pošty
protokol: pop3 server: pop3.websupport.sk (port: 110)
protokol: pop3s server: pop3.websupport.sk (port: 995)
protokol: imap server: imap.websupport.sk (port: 143)
protokol: imaps server: imap.websupport.sk (port: 993)
Pre šifrované pripojenie používajte výhradne adresy imap.websupport.sk, resp. pop3.websupport.sk Prihlasovacie meno je názov schránky (napr. info@demohosting.sk) a príslušné heslo.
Tip O rozdieloch medzi POP3 a IMAP si môžete prečítať na našej Support stránke
2
Nastavenie emailového klienta pre odosielanie pošty
protokol: smtp server: smtp.websupport.sk (port 25)
protokol: smtps server: smtp.websupport.sk (port 465)
Na odosielanie pošty je potrebné mať zapnutú smtp autentifikáciu.
Prihlasovacie údaje na odosielanie pošty sú rovnaké ako pre prijímanie pošty.
Tip: Návod na nastavenie Outlooku 2010 i 2013 nájdete na našej Wiki
3
Webmail
https://mail.websupport.sk - webmail RoundCube
https://webmail.websupport.sk - webmail Horde verzia 3
https://smail.websupport.sk - webmail SquirrelMail
https://mail082.websupport.sk - webmail RoundCube 0.8.1 (Posledná verzia)
Helpdesk icon
Môžeme Vám pomôcť alebo poradiť?

(02) 20 60 80 80

helpdesk@websupport.sk